wtorek, 7 kwietnia 2009

Jezus o Ciebie walczy

Wielka Środa link do czytań
Czytanie I: Iz 50,4-9a;
Psalm: Ps 69,8-10.21-22.31.33-34; 
Ewangelia: Mt 26,14-25.

Analizując treść czytań, pomyślałem sobie: "no nie, znowu ten Judasz". Nie wiedziałem co z nim mógłbym zrobić. Przeanalizowałem ponownie czytania i ukazała mi się trochę inna prawda. Zobaczyłem Jezusa, który do końca walczy o duszę Judasza; Jezusa, który walczy o każdego z nas mimo tego jak go krzywdzimy.

To właśnie nazwałbym jedną z największych łask, coś co każdy z nas bezwzględu na nasze deklaracje, nasze uczynki i naszą wolę otrzymuje od Boga. Jednocześnie cos co nie ogranicza naszej wolnej woli. Jezus do końca rozmawiał z Judaszem! Nigdy nie powiedział mu, że jest potępionym. Jezus ciągle Go kochał i liczył na zmianę judaszowego serca. Czy ono się zmieniło? Przekonamy się w niebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz